A távsegítséghez az AnyDesk 4.3.0 szoftver szükséges

 

1. Vegye fel velem a kapcsolatot és mondja el / írja le pontosan a tapasztalt problémát.

2. Amennyiben a felmerült hiba távsegítség útján javítható, annak megkezdéséhez az alábbi szoftver szükséges. Ehhez kérem, kattintson az alábbi képre, töltse le az alkalmazást és futtassa számítógépén:

 

 

3. Telefonon diktálja be Nekem a program által kiírt 9 jegyű azonosítót (AnyDesk cím): 

   

 

4. Amint létrejött a kapcsolat az alábbi ablak ugrik fel. Kattintson az "Elfogadás" gombra:

 

 

Ha nem jelenik meg az azonosító, akkor a számítógép nincs internethez csatlakoztatva! Ez esetben ezt ellenőrizni szükséges.

Távsegítség közben előfordulhat, hogy újra kell indítani a gépet. Ebben az esetben szükség lehet a fent leírt 3. pont újbóli elvégzésére, és a jelszó ismételt megadására!

 

Ez az oldal a SPEEDPAGE weboldal készítővel készült